Purificador d’aire anti Covid-19 per als locals de l’oci nocturn: Acord de col·laboració entre el Gremi d’empresaris de discoteques de Barcelona i Província (GEDBP) i ZONAIR3D per garantir a l’oci nocturn un retorn segur i adaptat als requeriments de l’actualitat enfront de l’Covid-19.

Aquest dilluns el GEDBP va celebrar un acord de col·laboració amb l’empresa espanyola ZONAIR3D – reconeguda per la seva innovació en tecnologies de l’aire i especialitat en el desenvolupament de sistemes de purificació amb l’objectiu de posar a disposició dels empresaris de sector de l’oci nocturn una alternativa eficient que els permeti oferir als seus clients i treballadors un espai fiable amb subministrament d’aire pur.

ZONAIR3D, en participació amb les millors institucions i centres d’investigació científica ha desenvolupat sistemes de purificació capaços de respondre a la demanda actual on la principal preocupació és poder fer front als efectes i conseqüències de l’virus.

Amb aquest nou acord, les empreses de el sector, associades a l’Gremi, podran comptar amb l’assessoria necessària per incorporar el sistema de filtratge més adequat al seu establiment.

Per conèixer més detalls consulta: www.zonair3d.com

A la foto: Ramón Mas, secretari general de l’ Gremi de discoteques de Barcelona i Província i Xavier Trillo, CEO  de ZONAIR3D.