¡La Gala de los Premios Recicla la Noche 2024 ha sido un evento extraordinario! Organizado por la Federación Nacional de Empresarios de Ocio y Espectáculos, España de Noche, en colaboración con la compañía líder de espirituosos, Pernod Ricard España, y con el apoyo del Gremi de Empresarios de Discotecas de Barcelona y la Federación Catalana de Locales de Ocio Nocturno, Fecalon.

La Gala dels Premis Recicla la Noche 2024 ha estat un esdeveniment extraordinari! Organitzat per la Federación Nacional de Empresarios de Ocio y Espectáculos, España de Noche, en col·laboració amb la companyia líder d’espirituosos, Pernod Ricard España, i amb el suport del Gremi d’Empresaris de Discoteques de Barcelona i la Federació Catalana de Locals d’Oci Nocturn, Fecalon.

Sala B. Luz de Gas. Gala dels Premis Recicla la Noche 2024 a Barcelona.

Des de l’inici, a les 20.00 hores, amb la recepció a l’esdeveniment, fins a l’emocionant moment del lliurament de premis seguit d’un ambient festiu, aquesta gala ha estat un punt de trobada per a reconèixer i celebrar l’excel·lència empresarial i el compromís social en el vibrant sector de l’oci i els espectacles.

Benvinguda als convidats. Intervenció de la presentadora Elisabet Carnicé.

Els premis “Recicla la Noche” tenen com a objectiu impulsar la modernització i innovació de les activitats econòmiques relacionades amb la vida social, així com millorar l’ordenació de la vida nocturna a les ciutats catalanes i espanyoles. Aquesta setena edició, celebrada a Barcelona, reconeix la importància històrica de la ciutat com a capital europea de la música avantguardista i la vida nocturna.

Entre els guardons atorgats es destaquen iniciatives com a “Concerts Accessibles” de Moby Dick, que promou l’accessibilitat en esdeveniments musicals, i “Biosphere Sustainable Lifestyle” de Shoko, que va obtenir un certificat ambiental. A més, projectes com “Vándal@s Sostenibles” de Creps al Born i “Protocols de Seguretat Poblenou” de Dia i Nit 22@ mostren el compromís amb la sostenibilitat i la seguretat en els espais d’oci.

Premis Recicla la Noche 2024 a Barcelona.

També es reconeix l’esforç de locals com Sutton, pels seus protocols contra la violència sexual, i de Llum de Gas, pel seu compromís amb la sessió “Disc” impulsada per l’Associació Ludàlia, que ofereix entreteniment inclusiu per a persones amb discapacitat intel·lectual. A més, es premien institucions com la Societat Espanyola d’Acústica i l’Associació Empresarial Hostaleria d’Albacete per les seves contribucions al sector.

La col·laboració entre el sector de l’oci i les autoritats públiques també rep reconeixement, amb guardons per a la Guàrdia Urbana de Barcelona i el Ministeri d’Igualtat, pel seu compromís amb la seguretat i la igualtat de gènere en els espais d’oci.

Galardonat Francesc Márquez Bosch, Inspector general de nit de Barcelona.

Lliurament el guardó Ramón Más president d’España de Noche i Albert Batlle tercer tinent d’alcalde del Ajuntament de Barcelona i Regidor de l’àrea de Prevenció, Seguretat, Convivència i Règim Interior.

En resum, la Gala dels premis “Recicla la Nit” és un esdeveniment fonamental per a reconèixer i promoure l’excel·lència i la responsabilitat social en el sector de l’oci i els espectacles, destacant iniciatives innovadores i compromeses amb el benestar de la societat.