Segons el primer avanç del ‘Informe de Perspectives de la Campanya de Nadal de 2023’, realitzat per la Federació Nacional d’Empresaris d’Oci i Espectacles (España de Noche) i Coca-Cola per a l’Observatori de l’Oci i el Turisme, aquestes festes suposen per a les discoteques i bars de copes el 20% de la facturació de tot l’any i un 238% del volum de negoci d’un mes normal.

El president de ”España de Noche”, Ramón Mas, assegura que el sector “recupera el seu pes econòmic i social en un dels mesos més importants de l’any”. Així mateix, assenyala que aquest primer avanç de conclusions sobre perspectives de la campanya de Nadal “torna a posar de manifest que la ciutadania tria els locals d’oci per a celebrar les festes més assenyalades”, i es mostra contundent i ho atribueix al fet que “ho fan per la seguretat que ofereixen i per l’alta oferta i varietat de locals d’oci que hi ha a Espanya”.

Veure noticia completa | larazon.es