L’oci nocturn reclama al Govern la implantació del certificat COVID: aquest dijous, en una nota de premsa, la Federació Nacional d’Empresaris d’Oci i Espectacles (España de Noche) insisteix que aquest certificat permetrà combatre i neutralitzar el contagi entre la població jove enfront de la inacció i incapacitat d’actuació de l’executiu central i les comunitats autònomes.

El portaveu d’España de Noche, Vicente Pizcueta, ha manifestat, en una entrevista per a Europa Press, que l’esclat de la cinquena ona és “el resultat de la incompetència del Govern central”. També ha dit que els botellons han incrementat els contagis i ha criticat que no s’apliqui l’ús del certificat de vacunació en el sector d’oci nocturn.

Ver Nota de Prensa | PDF

Ver entrevista Europa Press | Vídeo